Mors Dag

31 maj, mors dag och en underbart solig sådan :)
Fick minsann paket på sängen å allt av mina gullungar! Två böcker lagom till sommaren, perfekt :)
Förmiddagen ägnade jag o hundarna åt att röja lite skog så vi har en härlig runda att gå.
Klockan två for vi till Karmansbo Herrgård för att äta lunch med mina föräldrar o så tillika fira även min mamma :)
Det var en super mysig eftermiddag. Som sagt solen stråla med all sin kraft, vi fick supergod buffe som vi njöt i oss.



Här kör Moa motorcykel om det inte syns ;)
Å den låter " öööööörn öööööörrrrn ÖÖÖÖÖÖRRRNNNN" *ler*


Väl hemma mätta o belåtna så bara softa vi i solen.
Innan barnen skulle gå o lägga sig gick vi alla tillsammans min nya runda!



Vi har ett fantastiskt fågel liv här i Bubbarsbo, å pricken över i:et va förståss när vi fick se detta jättefina fågel bo med fem små söta ägg i, barnen vart alldeles lyriska :)
Ja, måste nog säga att detta var en av de bättre Mors Dagar jag har firat :)

Until next time ... TCL Anna :)

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vilken mysig mors dag. Hoppas att ni inte har lika dåligt väder som oss. Bara regn...regn och regn....och kallt...hutter :)

Kram

2009-06-03 @ 09:01:43
URL: http://www.mariemickealbin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0