Mars Mars o härliga Mars :)

Sista rycket på februari o vi är bjudna hem till Anna o Jonny på middag. ALLTID lika trevlig för att inte säga gott *ler*.
Jonny är en mästare bakom spisen :) Satt efter maten o spela "Hur fan visste du det?" ... massa kul spel med en aningens pinsama frågor ;) Tack Anna o Jonny för den kvällen!! Snart ska ni hem till oss, på ett eller annat sätt *hehe*.

Träffa Annika för en lunch i Kista Galleria. Taco Bar *mm mmm mmm*. God lunch, roligt sällskap o shoppande till Daniel! Perfekt!

Dagarna inför fredagen går åt till städa o baka. På fredagen kommer mormor Lollo o morfar Totte hit, lite suprice middag för Daniel som fyller år. Vi åt Tacopaj o tårta ... sen va magarna fulla :) Några presenter fick han oxå, Herr Altersberg :)

 

Gladast blev han för matberedaren *hihi* han är nämligen förste ostrivare här hemma o vår gamla har pajjat, perfa!



Söndagen den 8 mars går jag o hundarna på vår första "träningspromenad" med Mervi Kärki.
Såååååå roligt :) Vi övade på att bygga ledarskap när vi mötte "faror" som hundarna ser det. Mycket givande :)
Det är så häftigt att se när hundarna förstår o förändras bara jag ändrar mitt beteende!!
Kan STARKT rekomendera Mervi -> www.hundinspiration.se
Vi längtar redan till nästa söndag då nästa pass är :)

Efter det va vi till Vallentuna Kyrka då Marie o Micke gifte sig , så fina dom va !!!
Men dom bilderna låter jag Marie visa ;) GRATTIS Marie o Micke !!

Nu sitter jag här med barnen ätandes mellis, hemma då Marie ligger o myser på nått flott hotell nånstans ;)
Ska snart ut med både barn o hundar för att göra av med lite energi, kanske se om våren vågare sig närmare..
det vore inte fel :)

Tack o hej leverpastej, som Bert säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0