Lite en de ena än de andra ..

När Hugo fyllde 3 år den 4 maj så fick han en lego traktor, som mamma o Hugo byggde ihop *hihi*
Inte alltid så lätt som man kan tro ;) Men han va väldigt nöjd när vi va klara :)
   

Ibland är det vääääldigt påfrestande att vara på stugan, se så mitt hjärta sover så sött.


Här kommer oxå lite bilder på våra små projekt ;)

   
   
  

En solig lördag va Christian, Birgit, Marie o Pontus o hälsa på.
Det va jättetrevligt ! Jag fick bjuda på en kantarell o lök paj till lunch som jag e ruggit stolt över ;)

 
Vi tog en promenad ner till sjön.

Tack för en go dag, ni är välkomna tillbaka när ni vill!

Jupp jupp,, lite halvkass uppkoppling här på stugan.. nu ids jag inte ladda upp flera bilder för stunden.
Återkommer med flera bildbevis ;)

Kram
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0